Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Elin - 8 oktober 2008 22:45

Igår skulle jag vara ledig enligt schema men så blev det inte, fick hoppa in å jobba men det var ju förmiddagspasset som slutar två så det gjorde inte så mycket. Sen åkte jag till mormor & morfar en sväng där jag blev bjuden på middag :) Och sen var det bara hem och börja tvätta..


Idag har jag varit ledig ifrån jobb men inte ifrån hästar.

Imorse hade jag utsläpp i stallet, jag är ju såå smart att ta utsläpp den enda dagen jag är ledig och skulle kunna få sova ut.. Sen efter det åkte jag hem, la mig i soffan nån timme innan jag åkte iväg till stallet igen för kotknackarn skulle komma. Sen följde jag med kicki upp till henne för han skulle kolla hästarna där också och sen vidare till nora. 

Han hittade iaf några fel på piggan och tur var väl det så man äntligen vet varför hon har haltat. Han fixade till de så nu får vi se om det blir bättre :)

Äntligen snart får jag ta ner henne på hopplektionerna! :)

Idag fick jag rida Soleil igen och det gick sådär idag med.


Nu ska jag duscha innan sängen väntar, jobb imorgon!


Godnatt!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards