Alla inlägg under september 2008

Av Elin - 14 september 2008 01:28

Har suttit och kollat lite på arbetsförmedlingens hemsida nu ikväll. Jag måste verkligen fundera över vad jag vill göra med mitt liv!

Jag får panik över att jag inte vet vad jag vill jobba med, eller jag vet men kan inte bestämma mig för vilket.

Just nu är det hippolog och hudterapeut som cirkulerar i min hjärna men frågan är vilket jag helst vill jobba med? Tycker det är jätte jobbigt att aldrig komma fram till vilket av dom jag helst vill, känns som att jag måste börja plugga typ nästa höst.. Är ju inte alls ett måste men jag har nån sorts press inom mig :S


Gu vad jag svamlar, jag är trött och ska nog lägga mig nu!


Godnajt!


Av Elin - 13 september 2008 22:54

Det är lördagkväll och här sitter jag ensam eller jag har ju tjoffsan som tur är :) Hade velat gått ut på kramm ikväll men så blev det inte, jobbade till halv nio och sen hittade jag ingen att gå ut med..

Jag är så otroligt less på den här hålan, jag vill ha nå nytt! 


Nu ska jag fortsätta nörda runt på internet.


Godkväll!


Av Elin - 12 september 2008 23:59

Puuh! Äntligen har jag fått mig en lugn stund idag.

Imorse innan jobbet var jag till arbetsförmedlingen och vi förnyade min handlingsplan. Bra komplicerat allt dedär, för nu ska jag inte fylla i dom papperna jag brukar fylla i utan nu ska jag fylla i andra papper osv. :P

Sen har jag jobbat till klockan sex ikväll, direkt till stallet och tog oss en tur runt hamnviken :)

Hem och då var det tacos serverat, mums! Jag är mätt än!

Sen nu har jag diskat och pysslat på.

Borde egentligen sova då jag ska upp snart och släppa ut hästarna.

Sen ska jag jobba till halv nio imorgonkväll och sen blir det kanske kramm. Får se om jag får med mig nån ut?


Godnatt!


Av Elin - 11 september 2008 23:49

Jag är inge pigg alls, snorig och ont i skallen!

Ändå har jag jobbat idag men slapp ju kassan iallafall, men imorgon lär jag inte slippa den så får hoppas på att jag är mindre snorig då så jag slipper sitta där å snörvla och snyta mig mellan kunderna :P

Får även hoppas på att det inte börjar rinna ur mitt öga som det brukar göra då jag är förkyld, för då blir det alldeles uppsvullet och det är verkligen inte trevligt att jobba så :S


Godnatt!

...

Av Elin - 10 september 2008 15:09

Jag blir bara så less! Jag undrar vad du håller på med!?

Av Elin - 10 september 2008 11:38

Plexus och jag innan vi skulle in på banan i söndags! :)





Av Elin - 9 september 2008 18:28

Helgen har gått fort och det är redan tisdagkväll!

I söndags tävlade jag och Plexus. Jag är nöjd även fast vi inte blev placerad :)

Vi fick ett nedslag i omhoppningen på km:et och sen i derbyt hade jag inga förväntningar alls eftersom jag trodde inte ens vi skulle komma runt, trodde han skulle vägra ut sig när vi skulle hoppa ut ur banan. Men runt kom vi och fick ett stopp på ett hinder ute i terrängen och nått nedslag inne på banan tro jag. Men kul var det med derbyt, lite annorlunda sådär :)


Idag och igår har jag jobbat och skulle egentligen vara ledig ända tills på lördag nu men så blev det inte, ska jobba torsdag och fredag så blev bara ledig imorgon. Men det blir ju pengar! :)


bye!


Av Elin - 6 september 2008 21:08

Hela dagen har jag spenderat nere på ridskolan, åkte väl från ridskolan vid halv fyra kanske. Hem bytte om och iväg till stallet å tog en skrittur runt lägdan. Sen hem igen och slängde i mig lite mat och ner på ridskolan igen för att fixa till Plexus inför imorgon då det är klubbmästerskap i hoppning.

Usch va jag är nervös!


Nu har jag nyss tagit mig en dusch och tänkte åka en sväng till nässom där mamma å pappa är på 40 års kalas. Men får inte bli nå länge där för jag är så trött!


Gokväll!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards