Alla inlägg den 24 september 2008

Av Elin - 24 september 2008 12:53

Veckorna går så fort så jag hinner inte riktigt med! Det är nu onsdag igen(!)

I söndags jobbade jag förmiddag sen åkte jag till stallet och sen en sväng hem till mamma och pappa där jag fick go mat! Tvättade även bilen så nu är den ren också och tjoffsan fick träffa sin älskade filuren :)


I måndags åkte jag till stallet på morgonen och upptäckte att ingen släppt ut hästarna så då var det bara att göra det och göra klart allt innan jag åkte och jobbade eftermiddag. Sen hade jag insläpp i stallet på kvällen.


Igår var jag ledig :)

Så då tog vi å duschade Piggan på morgonen, tog slangen och hon var jätteduktig eftersom hon inte alls är van att duscha :)

Sen kom mormor & morfar och hämtade upp mig & mamma och det bar av mot Birsta. Shoppade massooor på Gina, ah va jag älskar den affären :D

På hööks blev det ett par nya ridbyxor, billigt å bra och dessutom var det en nyhet :) Blev en massa mer också men som jag inte orkar skriva. Tur att det är löning imorgon!


Idag är jag också ledig och tänkte riktigt njuta av att vara ledig eftersom sen ska jag jobba nio dagar i rad och blir då inte ledig förrän nästa helg. Då är det kramm och då ska det äntligen partas! :D

Men njuta blir det inte direkt idag då jag har fullt upp, släppte ut hästarna imorse och sen la jag mig och sov en stund för det behövdes. Nu ska jag hämta mammas bil och åka å besikta den eftersom hon jobbar. Sen har jag personalmöte klockan fem och ridning klockan åtta. Hur ska jag hinna? Får helt enkelt gå tidigare från personalmötet för ridningen tänker jag inte missa för ett tråkigt möte och dessutom räcker det väl att jag är där två timmar, eller hur? Sen måste jag diska och hinna göra mat också innan mötet.

Näe om man ska åka iväg och hämta bilen!


Ha en trevlig onsdag!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards