Alla inlägg den 2 september 2008

Av Elin - 2 september 2008 23:14

Jag hann med 12 tvättmaskiner, inte illa! Hade hunnit med flera men fanns lixom inget mera som behövdes tvättas ;p

Har även hunnit tagit mig en sväng med dammsugaren, slängt ut en blomma som inte var så fin längre, pratat med arbetsförmedlingen, kockat ihop fiskgratäng till middag, diskat och slutligen hämtat all tvätt ikväll!

Snacka om att jag varit väldigt effektiv idag! :)

Imorgon är det jobb igen så bäst jag går och lägger mig nu!


Goodnajt!


Av Elin - 2 september 2008 13:16

Idag är jag ledig och det är väl därför det regnar. Less på det här skit vädret nu!

Imorse hade jag klipptid hos Pia, så nu är man fin i håret igen :) Mitt hår växer som ogräs, det är ju bra på ett sätt då jag vill ha långt hår men då det inte går att göra nån frisyr, utan det bara hänger rakt ner gillar jag det inte. Just därför var det jätteskönt att få bort dom slitna topparna och klippa upp det lite :)


Sen efter det åkte jag till stallet å tänkte betala hyran men dom har nog inte kommit hem ännu från sin semester så får göra det nån annan dag. Vill betala så fort som möjligt så man har den räkningen bort gjord.. Så då mockade jag istället och spånade, så nu har hon fint i boxen.


Sen har jag även tvättid idag så jag springer som en jojo fram och tillbaka med ikea påsarna, haha. Som Pia sa när jag klippte mig, att jag borde haft nån kärra typ å dragit tvätten, så jag skulle slippa bära en massa tunga påsar :P Skulle vara perfekt det!


Redan hunnit med ganska mycket idag och mer tänker jag hinna!


Hejhopp!



Av Elin - 2 september 2008 10:03

I helgen har jag jobbat både lördag och söndag men hann ändå med en utgång på kramm i lördags :) Inte den roligaste gången på kramm men den dög.

Amanda och jag satt här hemma å festade på medans syrran fixade iordning oss. Bra med en lillasyrra som går hantverk (stil och hälsa)! :) Hon kommer alltid få sminka och fixa mitt hår nu innan jag går ut, hehe. Men hon tycker ju bara det är kul så :)

Sen väl inne på kramm dansade jag runt och hittade Angelica på dansgolvet som har sin häst i samma stall som jag. Eftersom Amanda är så tråkig och inte vill dansa måste man ju hitta nån annan :P

Söndagen var lugn och klockan tre började jag jobba, sen efter jobbet var det bara att åka raka vägen till stallet och släppa in pållarna.

Ja det var min helg det och snabbt går dom, men va gör det då jag jobbar nästan varje helg! Men det blir ju bra med pengar :)





Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards