Alla inlägg under maj 2008

Av Elin - 25 maj 2008 22:55

Nu är jag proppmätt! Först middag, sen glass och hallon som efterrätt och sist tårta till kaffe hos mormor och morfar. Jag rullar fram nu känns det som. Tur att jag följde med morfar på en promenad med hundarna så att jag gick bort lite av de jag smällt i mig :P Vi gick runt flogsta och va härligt det var i solen. Jag skulle behöva en hund så att jag måste gå ut på promenad, för de är inge kul att gå själv men med en hund blir det roligare å gå :)


Natti!


Av Elin - 25 maj 2008 15:44

Ganska skönt att jobba söndag förmiddag ändå för då har man hela kvällen till att göra nå annat :P

Man är ju ganska "instängd" där nere på kvantum, man ser ju inte ut och inte vilket väder det är :P Så nu när jag slutade vid tre så höll jag på att få en chock vilket underbart väder det var och varmt dessutom. Har ju varit så kallt nu flera dagar så det är verkligen härligt med värme igen :) Hoppas det håller i sig nu för om två veckor går jag på semester och då vill jag ha sol och varmt!


Nu ska jag åka till bästa mormor och morfar på middag eftersom det är morsdag :)


hejsvejs!

Av Elin - 25 maj 2008 00:44

Som vanligt när jag lägger mig i sängen och ska kolla på tv så somnar jag. La mig i sängen runt halv tio för att se eurovision song contest och vaknade nyss av att det var ett himla ljud på teven och det var därför ryssland hade vunnit :/ Så där blev det mycket kollande på det men såg iaf sverige innan jag somnade men sen måste jag nog ha slocknat :P


Om en kvart slutar kramm också men jag och tjoffsan har haft det nog mysigt här hemma själv ikväll den tiden jag var vaken :P När jag kom hem från jobbet runt halv nio hade jag så ont i huvudet och var inte på nå partyhumör alls, så det var ju tur! Annars hade jag varit så sur för att det inte blev nån utgång på kramm :P 


Nu måste jag sova, jobb imorgon!


Godnatt!

Av Elin - 24 maj 2008 11:05

Lördag idag då men ingen helg för min del inte, nej jag jobbar 14-20.30 ikväll och 9-15 imorgon..

Och ikväll är det kramm också, får se om man orkar gå dit efter jobbet eller om man blir hemma. Har ingen att gå ut med heller så de lutar ju åt att man blir hemma :/

Får spara mig två veckor istället tills jag fyller 20 år :D Då ska det partas!!


Nu blire frukost, duschen och sen måste jag fixa naglarna innan jobbet väntar!


Ha en härlig lördag!

Av Elin - 21 maj 2008 23:20

Idag var jag ledig så då tog jag mig en lång sovmorgon och sen blev det en sväng in på stan för att göra några ärenden..

Sen kocka jag ihop nån middag som blev mos och fiskpinnar, svårt va? ;) Haha men jag hatar att laga mat! Men idag blev jag så illa tvungen då mattias jobbar till sex och jag skulle ner på ridskolan fem.

På ridningen red vi ut och hoppade terränghinder, skitkul! Plexus skötte sig bra också :)


Nu blire sängen för jag är trött!


Godnatt!


Av Elin - 19 maj 2008 12:33

Ja då var det måndag igen men jag är ledig idag så det känns ju inte så tråkigt ändå :P

Igår tillbringade man hela dagen igen på ridskolan, var banfunktionär första klassen sen resten av dagen kollade jag på tävlingarna :) Man ska ju egentligen inte kolla på för då blir man så otroligt sugen på att tävla själv. Nån som vill ge mig en häst!


Nu ska jag diska, byta gardiner och sen hä mig ut på en promenad.


Bye!

Av Elin - 17 maj 2008 23:16

Nu börjar mina ögonlock falla igen kan jag lova, väckaren ringde 04.15 imorse så då var det bara att kliva upp. Åkte med Linnéa, Camilla och Maria till ridskolan imorse och dom skulle vara där typ 05.30 :P

En timme mer eller mindre sömn spelar ju ingen roll, för hade jag tagit bilen själv hade jag behövt kliva upp typ halv sex för jag skulle vara där klockan sju för att vara uppstallnings funktionär. Inte så värst jobbigt var det att vara det, man kunde mest ta det lugnt och kolla på hopptävlingen ;)

Kom väl ifrån stallet vid åtta nu ikväll så vi var alltså där i typ 14 ½ timme, måste nog vara rekord för mig att vara i ett stall :P Men jag har inget bättre för mig ändå eftersom jag inte har nått liv :P haha!

Nu ska jag sooova för snart ska jag upp igen och vara banfunktionär, det kan ju bli lite jobbigare att vara det :P


Godnatt!

Av Elin - 16 maj 2008 11:00

Idag är det äntligen fredag och jag är ledig! :D

Är ledig hela helgen också fast då ska jag vara nere på ridskolan och vara funktionär på lokala/regionala hästhoppningen som är både lördag och söndag så då blir man ju inte så mycket ledig :P


Nu ska jag kila iväg in på stan och sen blir det en sväng till härnösand. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på ikväll..


Ha en trevlig fredag!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards