Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Elin - 4 maj 2008 13:40

Fan va less jag är på att inte kunna gå ut när det är såhär fint väder ute. Hur kul är det lixom att sitta ute å sola och folk tittar på. Varför finns det ingen balkong här? Jag känner mig så instängd..

Och saken blir ju inte bättre av att jag ska jobba idag och sitta instängd resten av dagen. Idag är jag verkligen negativ.

Varför har jag inte nått som gör att jag måste ut i solen, som en häst? Då hade jag kunnat tagit mig en lång ridtur i det här finvädret :)


Kan nån ta mig härifrån?


Av Elin - 4 maj 2008 00:36

Idag har jag varit och shoppat i Birsta :) Blev bla. ännu en klänning från gina tricot. Undra egentligen hur många toppar/klänningar jag har därifrån nu? Men jag bara älskar den affären, man hittar alltid nått där :) Sen blev det en ny jacka och en massa små saker.


Medan jag var i sundsvall var tjoffsan hemma i lugnvik med pappa och Hampe. Hon har gått ut och in som hon själv velat hela dagen och nu ikväll har hon varit slö. Man blir ju så trött av att vara ute när man inte är van det :P


Nu ska vi sova!

Natti!





Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards