Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Elin - 26 maj 2008 22:12

Känns inte som måndag idag, kanske därför jag jobbat hela helgen plus idag :P Men nu jobbar jag bara onsdag, torsdag och lördag förmiddag den här veckan, sen på lördagkväll är det ju cruising i Solle :D Hoppas bara pappa får ut bilen innan lördan så :P


Sen nästa lördag är det party också för då ska det firas att jag fyller 20 år! Kan inte säga nått än om nå ställe men vi håller på att fixa ;) blir nog lite för trångt att vara här i lägenheten :P


Imorgon är jag som sagt ledig från jobb men inte så ledig ändå för jag har tvättid, trååk!


Byee!

Av Elin - 26 maj 2008 00:15

När vi gick över bron nere vid ån ikväll då vi gick med hundarna kom det upp en massa gamla minnen.

Varför blev det som det blev? Och varför blev du sådär? Jag saknar faktiskt dig (ditt gamla du). Vi hade ju så kul tillsammans och jag saknar nån att kunna berätta allt för!


Jag saknar en "bästis" helt ärligt! Nån att kunna berätta allt och kunna dela intressen med, typ som ridningen. Att parta och hitta på en massa roliga saker med och kunna vara sig själv. Jag känner mig ganska ensam ibland men det kanske är så man känner då man är på väg att bli vuxen? Inte vet jag!


Eller så är det bara så i den här hålan där alla pratar skit om alla! Jag är less på det!


Nu har jag fått skriva av mig och ska försöka sova..


Godnatt än en gång!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards