Alla inlägg under februari 2008

Av Elin - 5 februari 2008 15:55

Tjoffsan är för goo hon!

När jag kom hem från jobbet idag kom hon springandes mot dörren å mig :) Nu ligger hon å myser i soffan den gulliga lilla bitch katten ;)



Av Elin - 4 februari 2008 17:15

Så var det måndag och det betyder en ny vecka. Skönt att min arbetsdag är över för idag iaf! Var en massa strul med kilopriserna på frukt å sånt idag (eftersom det är en massa frukt billigare den här veckan) och det är ju vi i kassan som blir lidande och måste sitta å knappa manuellt, drygt!


Igår gick det verkligen trögt att jobba för jag var så seg å trött..

Klev upp halv åtta på morgonen för jag började nio och somnade inte förrän halv sex på morgonen, vilket betydde två timmars sömn :(

Sovde lite igår efter maten men det kändes imorse att man var riktigt trött!


Nu äre mat!


Tjoo!

Av Elin - 3 februari 2008 01:56

Varför är jag inte rik, varför tjänar jag inte så mkt pengar att jag kan beställa en resa till usa, va? Varför är livet så orättvist? 

Jag som mest-av-allt-i-hela-världen vill åka och uppleva usa. Men hur ska jag kunna göra en sån drömresa?

Å varför är jag så tokig i just usa?


Varför ligger jag inte i sängen nu när jag hade tänkt att lägga mig innan tolv? Jag som ska upp tidigt imorgonbitte å jobba.. 

Jo, för jag har i två timmar (!) suttit å kollat in bilder på usa och på resor dit.


Godnatt!



Av Elin - 2 februari 2008 14:15

Så nu har man dragit en dammsugning här, hann inte med det igår som jag hade tänkt. Gick ner på stekhuset och solade istället :) Men höll på att svimma för så varmt var det när jag låg där. Så det var verkligen skönt med en kall dusch efter.


Har nyss kommit ut från duschen igen för snart ska jag åka å jobba..

Jobbar från tre till halv nio ikväll och sen börjar jag nio imorgonbitte. Så där var den här helgen borta :/


Nu ska jag äta lite havregrynsgröt och dricka lite kaffe innan jag åker på jobbet.


Ha en trevlig helg!

Av Elin - 1 februari 2008 18:38

Även fast jag tog mig en sovmorgon till halv tolv idag på min lediga dag så har jag hunnit med mycket ändå :)

Har haft tvättstugan, så jag har hunnit kört åtta maskiner, hängt upp en massa tvätt + att tvättstugan ligger två lägenhetshus bort så har jag fått motion på köpet :)

Sen har jag varit en sväng på stan och dollar.

Också har jag ringt till veterinären i härnösand å bokat tid för att kastrera tjoffsan. Fick tid nästa måndag å dessutom får jag det 350 kr billigare, för igentligen kostar det 1100 kr för honkatter men dom har nån kastreringskampanj nu i jan-feb så då kostar det "bara" 750 kr :)


Nu ska jag skära lite grönsaker till tacosen, ska bli gött med det!


Hej hej!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards