Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Elin - 11 februari 2008 19:22

Idag har jag och Tjoffsan varit till kusthöjdens veterinärmottagning i Härnösand :) Det var ett riktigt mysigt ställe för att vara hos en veterinär (eller ja de var ju flera veterinärer där).

Kan jag rekommendera om ni ska åka till nån veterinär!

Så nu kan inte min mys katt få några kissebebisar..


Medans tjoffsan var där så gick vi på stan men härnösand är ju inte direkt nån shopping stad för mig iaf. Endast hm som är nått tycker jag.

Vi gick även bort till paul men troru han hade öppet, näe! Som vanligt då jag är i hsand :(

Nu måste jag åka ner ännu en gång för min tatuering..


Nu ska jag kolla vad tjoffsan gör. Inte är hon still bara för att hon varit sövd å varit med om en operation av äggstockarna idag. Nej nej, hon är lika pigg som vanligt den katten!


Ciaoo!






Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards