Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Elin - 27 februari 2008 23:46

Jag skrev ju i måndags att jag var ledig tisdag och onsdag men så blev det inte :P

Eftersom jag skulle vara ledig på tisdag så gick jag å la mig rätt sent, typ o2.oo natten till tisdag och halv sju på morgonen ringer mobilen. Jag tänkte ringer väckaren redan!? (hade ställt väckaren på nio för att inte sova bort hela dan + att jag skulle gå och simma).

Men då ser jag att det är mamma som ringer från dagis och frågar om jag kan komma å jobba. Då var det bara att hoppa ur sängen å in i duschen å sen skynda sig iväg till Bjärtrå.

Man var ju rätt död på tisdagkväll efter att ha passat barn hela dagen å fått typ 4 timmars sömn :P

Idag har jag också jobbat på dagis men imorse visste jag ju om att jag skulle upp och jobba så då kunde man ju gå å lägga sig i tid (om man gjorde de ändå!).

Måste skärpa mig å gå lägga mig tidigare på kvällarna men det är svårt då man är en nattuggla :P


Idag på hopplektionen gick det jättejättejätte bra, lika bra som förra gången eller kanske lite bättre :D Vi fick en massa beröm också :)

Plexus var en stjärna och ja jag är kär!


Godnatt!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards