Alla inlägg under januari 2008

Av Elin - 9 januari 2008 22:19

Skönt med en dusch efter att ha varit på ridskolan. Hoppade Plexus idag igen :) Går bara bättre å bättre för varje gång med han, har hoppat han några onsdagar i rad nu och fler kommer det bli :)


Nä man kanske ska ta rätt på disken som jag inte hann diska efter vi ätit.

Sen blir det film innan man ska sussa för imorrn blire jobb igen. Femte dagen i rad jag jobbar 8.50-14 passet men jag gillar att jobba det passet bäst för då kommer man hem tidigt. Istället för att börja två och komma hem halv nio..


Godnatt!


Av Elin - 7 januari 2008 16:38

Som sagt, i lördags efter jag hade slutat jobba åkte jag hem hit en snabbis för att hämta Tjoffsan sen iväg till mormor & morfar för mormor fyllde år :) Tårta å sånt massa gott blev det där. Sen följde syrran med mig hem hit för att sova här och kunna sola med mig dan efter.

Sen igår var det jobb som stod på planeringen och sen följde jag med syrran ner på solariumet för hon ville steka sig lite.


Idag har jag jobbat och sen var jag till frissan. Ville göra en förändring, var så less på min frisyr. Man kan ju lugnt säga att Pia gjorde en förändring alltid. Mitt hår är kort, väldigt kort! (typ page) Men jag tycker det blev fint iaf :)


Nu ska jag ta å plocka ner julsakerna, tänkte göra det i helgen men hann inte för jag jobbade både lördag och söndag.


Min mormor med löshår, stiligt eller hur ;)



Av Elin - 5 januari 2008 14:09

Idag är det visst lördag, det känns inte som så. Efter dom här helgerna så har jag inte haft nån aning om vilken dag det egentligen är :P


Igår köpte jag mig en kamera. Fick den till och med 400 kr billigare :D För att på experts sida på internet kostade den 1599 kr och då jag gick in på expert här i kramfors kostade den 1999 kr och då frågade jag om det var samma kamera å så och när jag sa att då köper jag den på internet eftersom då blir de ju billigare så sa han att jag fick den för samma pris där :D Så duktig jag va. haha!


Näe nu väntar kvantum..


Ha en trevlig kväll!


Av Elin - 3 januari 2008 23:50

Vem vet, kanske blir sommaren 2008 mitt livs största äventyr! Kanske kommer jag spendera den på andra sidan jorden å i vilket land behöver jag väl inte tala om :D


Den som lever får se ;)





Av Elin - 2 januari 2008 17:45

Just nu lever jag på treo och min näsa på hushållspapper. Mitt ena öga är helt uppsvullet, ser ut som jag har grinat i flera år eller som att jag har fått en knytnäve där..


*Snörvel snörvel*




Av Elin - 1 januari 2008 13:02

Inleder året med en dunder förkylning :/ Det både rinner floder ur min näsa och mitt öga (som det alltid gör då jag är förkyld, folk brukar tro att jag sitter å grinar) + att jag nyser varannan minut..


Igår kväll kom Camilla & Anton hit, trevligt trevligt! :) Vi drack lite, pratade och sen vid halv tolv traskade vi iväg in på kramm. Men det sög verkligen, bara typ en massa 50+ där. Så vi väntade in tolvslaget sen efter det gick vi hem. Inte ofta man går å lägger sig kvart i ett på en nyårsafton men jag orkade inte vara uppe nå mer heller för förkylningen.


Nu ska jag bädda ner mig i sängen..



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards