Alla inlägg under januari 2008

Av Elin - 17 januari 2008 12:16

Godmorgon!

Skönt att få sova ut lite idag :) 

Kom nyss ur duschen och ska ta å diska undan lite nu innan jag börjar jobba klockan två.


Ha en trevlig torsdag!

Av Elin - 16 januari 2008 21:47

Tvättade min bil i fredags ju men då jag kom hem från övik i måndags var den alldeles brun igen, så igår kväll åkte jag & morfar på OKQ8 och tvättade den. Så nu är den vit igen :) Jäkla salt på vägarna som gjort min bil alldeles rostig denna vinter =(


Sen idag har jag varit så duktig!

Började dagen med ett besök på arbetsförmedlingen, fick iväg en massa arbetsgivarintyg å sånt skit. Efter det gick jag till hallen å simmade, fasiken va jobbigt det vaar! Måste börja simma några gånger i veckan igen som jag gjorde förut. Sen vart jag så frusen så jag gick ner på stekhuset och stekte lite i solariumet. Börjar bli riktigt brun nu :) (om jämför mot för var jag varit). Sen blev det handling på dollar och konsum. Hem och äta och sen ner på ridskolan.

Hoppade Plexus idag med :) Sen kollade jag på när Sara red sin unghäst.
Och nu sitter jag här och väntar på att få hoppa in i en varm dusch :P


Sov gott!




Av Elin - 15 januari 2008 15:42

Jag är så j*vla less!

Ge mig ett nytt jobb för jag orkar inte med dedär stället nå mer!


Av Elin - 14 januari 2008 13:44

Ledig idag :D

Så nu drar jag & tjoffsan till övik en sväng!


So long!

Av Elin - 13 januari 2008 10:53

Inte ofta jag kliver upp halv tio på en söndag, jo om jag ska jobba så kliver jag upp tidigare men inte ens det ska jag göra idag. Var pigg halv tio helt enkelt och klev upp. Kanske därför jag la mig tidigt igår kväll för jag hade inget annat att sysselsätta mig med.

Har väldigt konstiga sov vanor jag, ska jag upp vid sju på vardagar hamnar jag inte i säng före ett typ och på helgen kan jag gå å lägga mig mkt tidigare även fast jag inte ens ska upp tidigt dagen efter.


Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.



Av Elin - 12 januari 2008 21:15

Vart så frusen idag så jag tog mig ett bad i bubbelbadkaret :) Skönt med lite massage på ryggen och under fötterna. Tände lite ljus också så det vart så himla mysigt inne i badrummet :)

Och nu håller jag på att göra toscapäron *mumma*. Usch va onyttig jag är idag men det är ju lördag så.


Ha en trevlig kväll!



Av Elin - 11 januari 2008 15:04

Så då var bilen ren å fin! :) Och eftersom jag är hemma hos mamma å pappa nu så ställde jag tillochmed in den i garaget så den får torka riktigt. + att då kan pappa inte skylla på att den står ute i kylan då han ska sätta in min nya kupévärmare och sätta fast mitt nya skattebevis. Så då blir det gjort ikväll också, perfekt! Sen skulle den behöva dammsugas också eftersom Tjoffsan har sprätt kattsand lite överallt när hon har följt med mig i bilen, men får se om jag orkar göra det senare :P


Idag jobbade jag två timmar istället för mamma på dagis :) Där är det ju iaf roligt att jobba.


Tjingtjong


Av Elin - 10 januari 2008 15:39

Ibland kan jag bara få ett sånt där sug efter Loka (smultron citron). Som idag då jag satt i kassan på Kvantum, jag blev så otroligt sugen på Loka så efter jag slutade klockan två fick jag lov att köpa en :D Har blivit beroende av den! Och det ska vara med smaken smultron citron också.


Minns för nått år sen då jag gick i skolan, då köpte jag alltid en ostfralla å en vichy nouveau (smultron lime) varje morgon i cafeterian innan lektionerna började. Mumsigt! Och jag har försökt göra likadana ostfrallor här hemma men får dom inte lika goda som dom i cafeterian på Ådalsskolan :/


Nu ska jag njuta av min Loka ;)


bye




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards