Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Elin - 30 januari 2008 20:31

Har ont i min rumpa, har jobbat på dagis idag och åkt dyna med barnen :) Det är ju verkligen skitkul och fort går det! :D Fast det är så hårt å guppigt underlag så nu har jag säkert massa blåmärken i baken. Men då blir det ju extra skönt imorrn om dom vill att jag ska åka då också :P

Hoppas att det inte är lika kallt då, kan ju hålla sig vid -5 och inte typ -15, hatar kylan! Men vill inte heller ha plusgrader nu för då blir det så slaskigt å halt, näe det kan som sagt hålla sig runt 5 minusgrader.


For å tvättade bilen igår med moffan, den var så skitig och saltig. Så en tvätt behövdes verkligen, nu glänser den nästan :) Jäkla väder som det varit denna vinter, massa plusgrader å slask och salt på vägarna.. Min bil har blivit jätterostig :(


Idag var det teori på ridskolan men eftersom den var halv 6 så hann jag inte på den eftersom jag jobbade länge och dessutom i bjärtrå.


Nu ska jag kika lite på tv!


Gokväll!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards