Alla inlägg den 29 september 2007

Mys

Av Elin - 29 september 2007 17:49

Några dagar sen jag skrev här nu så jag ska väl ta och sammanfatta min vecka då. Måndag, tisdag gjorde jag inte så värst mycket, sprang lite på stan på måndag och på tisdag kväll körde jag body pump och har fortfarande träningsverk! Märks ju att man inte kört body pump sen i maj :P
I onsdags kämpade jag på med engelskan på komvux och på kvällen var de ju ridning. Red Espri å gu vad jag tyckte om den hästen, riktigt rolig att hoppa dessutom =)
Torsdag, fredag jobbade jag som vikarie på förskolan neptunus. Roligt att jobba med nått annat för en gångs skull än med massa matvaror på Kvantum.
Sen idag har jag jobbat på Kvantum och imorgon blir det jobba också.

Ikväll blir det en massa mys och en sväng på gladan. För jag och Mona ska nämligen gå ut och äta på träffen alldeles strax och sedan köpa lite godis och dricka lite cider för att sedan ta oss en sväng på gladan =) De är min planering för kvällen, inte så mycke alkohol ska jag försöka dricka för jag vill inte sitta i en kassa bakis imorgon. Iofs börjar inte jobba förrän klockan tre men ändå.
Nästa helg blir det desto mera party då jag och Mona ska på kramm och shaka ass till Markoolio.

Nu ska jag hoppa i ett par byxor och ta bilen å hämta mona och sedan en liten sväng till mormor & morfar för att hälsa på Frasse & Sigge.

Ha en trevlig kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards