Alla inlägg den 13 september 2007

Av Elin - 13 september 2007 16:26

Min vecka började med ett tandläkarbesök (sista gratisbesöket också, nästa år måste man ju betala för att gå till tandläkaren, dyrt!) Sen efter det så var jag och besiktade min bil och så klart så skulle dom anmärka på min spricka i framrutan, så nu måste vi byta den och det kommer bli dyrt för mig!! Skit!
 
Igår kom Amanda & Jenny å hälsade på mig en stund :) Och sen efter det åkte jag ner på ridskolan och det var teori istället för ridning då :p Jag som var så sugen på att hoppa men det måste ju vara teori ibland också :p Eftersom jag går i en hoppgrupp så hoppar vi varje gång och det tycker jag är skitbra eftersom jag är mer intresserad av hoppning än dressyr :D

Idag har jag varit på min engelska lektion och sen inte gjort nå mer..

Nu ska jag äta.

Byeee

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards