Alla inlägg den 20 september 2007

Av Elin - 20 september 2007 15:04

Nu sitter jag här å väntar på att tvättmaskinerna ska bli färdiga så att jag kan gå dit å proppa in nya saker där och slänga in handdukarna i tumlaren. Har som sagt tvättid hela eftermiddagen, kul! Men ibland så måste man ju stor tvätta också eftersom tvättmaskinen här i lägenheten inte är så stor så hinner det bli mycket tvätt tills man har tvättid..

Igår hade jag Natanja på hoppningen och jag tycker det gick bättre den här gången med henne än förra gången jag hade hon =) Hon blir så het då man hoppar så hon vill bara galoppera fort fram till hinderna och vi hade lydnadsbana, så vissa hinder skulle man travhoppa och ha vänster galopp efter och när vi skulle vända snett igenom skulle man ha t.ex höger galopp mot hindret och efter skulle man ha vänster galopp å lite sånt och jag skulle försöka få Natanja att ta fyra galoppsprång imellan två hinder men hon ville bara ta tre :p

Nu ska jag kila en snabbis på stan innan tvättmaskinerna är klara..

byee.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards