Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Elin - 18 oktober 2009 20:03

Jag som skulle plugga hela kvällen har fortfarande inte öppnat böckerna. Gått fem timmar sedan jag lämnade av mamma och mormor och fortfarande inte fått något gjort förutom att dammsuga och lagat mat då. Jag har just nu så mycket annat i mitt huvud som hjärnan jobbar med istället för att koncentrera sig på boken.


Men nu ska jag läsa lite innan det är godnatt, tidig morgon imorgon som vanligt på måndagar.




Av Elin - 18 oktober 2009 16:12

Lämnade av mamma och mormor vid bussen för en stund sen. Gillar inte söndagar eftersom det är oftast den dagen jag måste säga hejdå till folk. Jag vet att jag snart kommer att träffa dom igen men alltid lika jobbigt ändå. Tur sis kommer ner redan på fredag och är här nere en hel vecka, hon har ju lov :)

Har haft en mysig helg med mamma och mormor iallafall, hoppas dom kommer ner snart igen.


Var och letade en kavaj innan dom klev på bussen men hittar ingen nånstans. Vad ska jag göra? Hittade en mysig stickad tröja från hm istället.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards