Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Elin - 2 oktober 2009 23:33

Klockan är halv tolv och här sitter vi påklädda och ska snart bege oss ut mot pendeln (är fortfarande kvar hos elin). Ska till solna och hämta lite saker så jag kan åka direkt till elin imorgon efter jobbet. Är ju tjejkväll där imorgon med utgång så jag hinner inte hem och byta om utan måste åka direkt dit tycker dom, annars är jag väl inte där förrän det är natten, hoho.




Av Elin - 2 oktober 2009 19:01

 


Guu va kul, jag har lilla julafton här för mig själv bland alla mary kay saker :) Nu är det snart bara att tuta och köra! Kommer nog bli skit kul det här, sånt här som jag gillar :)





Av Elin - 2 oktober 2009 16:45

Jag är äntligen tillbaka efter mitt ärende som tog några timmar längre än jag hade tänkt! Skulle till handen och hämta ut ett paket, tog pendeln och bytte sedan till buss för jag trodde det skulle gå fortare men tji fick jag, bussen gick precis då jag kom från pendeln. Fick vänta en halvtimme och sen kom bussen. Klev av där jag skulle men hitta fasiken inte till posten, fick fråga en dam och sen hittade jag äntligen dit.

Damen på posten kom ut med ett stort paket. Tur för mig att jag hade varit så smart att ta med en ikeapåse så jag kunde bära paketet där i. Släpandes på ett 10 kg tungt paket kom jag hem efter ett bra tag.

Nästa gång jag får leverans från mary kay tar jag taxi hem, det är ett som är säkert!


Nu ska jag öppna och kika, alltid lika spännande med paket! :)





Av Elin - 2 oktober 2009 13:04

tjoff2   


är verkligen en snäll katt, hon åker omkring som en jojo med mig och säger inte ett ljud. Just nu är vi hos elin och nike, så igår då vi åkte hit åkte vi både buss och tunnelbana, hon får verkligen vara med om allt :)


Nu ligger hon och nike i soffan och myser, sötisar!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards