Alla inlägg under juli 2009

Av Elin - 14 juli 2009 00:09

Briara var en riktig buse idag. Vi var ute själva och galopperade uppför en lägda, tindra ser oss och börjar galoppera i sin hage och det tyckte briara var skitkul så hon bockade och dom var inte så små, så där flyger jag som en vante i sadeln. Ska sätta till mig riktigt då hon kommer med en sista och där flyger jag. Men det gick lite som i slowmotion då jag stod kvar i ena stigbygeln innan jag tillsist sätter mig på backen och skrattar. Hon såg så rolig ut, precis som hon undra, vad gör du där nere!? 

Söthäst!

Av Elin - 13 juli 2009 18:08

Det är väl typiskt mig att somna när jag höll på att städa ur hyllan, skulle bara vila en liten stund men råkade somna i några timmar..

Nu ska jag äta nån mat sen tänkte jag ta mig en ridtur med briara, sen efter det måste jag ta tag i städningen igen!



Av Elin - 13 juli 2009 14:05

Jag har tvättat händerna minst tio gånger snart men ändå luktar dom skit. Jag och kicki fixade bort allt hö som var kvar i piggans gamla hage i förmiddags. Där under allt hö kom plasten fram och den luktade då inte gott, typ koskit blandat med avlopp, usch!

Men nu är det gjort, känns skönt att ha städat upp efter sig där borta hos berglunds. Nu är allt klart med piggan innan flytten iallafall, nu är det bara här i lägenheten som det ska rensas, slängas och packas!


Kanske man ska ta och börja rensa i tv hyllan då!



Av Elin - 13 juli 2009 00:38

Jag är proppmätt just nu! Jag och suz var så hungriga efter vi hade ridit så vi gjorde kyckling och ris för en stund sedan, har nog aldrig ätit en senare middag.


Jag har glömt säga att jag fick ett presentkort i fredags av världens bästa arbetskompisar på kvantum. Jag satt i lunchrummet och skulle äta då kommer eva, maria, emma och mathias in. Jag fick paket och dom satt där och pratade med mig hela min rast, jag fick hålla tårarna inne. Jag kommer att sakna dom så otroligt mycket och jag hoppas jag får lika bra arbetskompisar på maxi. Det är inte kul att sluta på ett jobb när man inser hur omtyckt man är där. Det är ju synd för kvantum och maxi ni har tur som får just mig ;)

Men jag har sagt åt dom att köra ner ett busslast med alla och hälsa på mig i min nya butik!



Av Elin - 12 juli 2009 16:33

Nu är helgen snart över men vad gör det då jag har semester i två veckor nu, hinner inte ha fler veckor då jag börjar på nya jobbet i stockholm om två veckor :)

Helgen har spenderats med min favorit elin, vi har haft det mysigt. Inte länge kvar nu innan vi blir sambos heller, jag ska ju flytta in hos henne i stockholm :)

Det kommer att bli hur underbart som helst och kul kommer vi ha!


Nu ska jag vila en stund innan suz slutar jobbet, för sen tänkte jag ta med henne på en ridtur.


Av Elin - 10 juli 2009 10:07

Dagen kunde nog inte börjat sämre, taggtråden i halsen har utvecklats till en taggkabel så jag vill knappt svälja för det gör så fruktansvärt ont! Tvättat sen sju imorse gör att jag är trött och det regnar ute. Kan det aldrig sluta, jag vill ha sool!


Nu ska jag vila en stund till, det är jag värd eftersom jag varit uppe sen tidigt. Sen i eftermiddag ska jag göra min sista dag på kvantum, har nog inte fattat än att det är min sista.


Av Elin - 10 juli 2009 00:17

Jag har precis duschat tjoffsan, vem kommer på en sån sak så här mitt i natten om inte jag!? Så nu luktar hon gott.

Sen har jag även städat lite och målat naglarna. Mycket kan man hitta på, på natten ;)



Av Elin - 9 juli 2009 13:21

Har fortfarande inte fått upp nå bilder här sen gatufesten men jag har inte haft ork sen jag kom hem + att nu har jag åkt på världens huvudvärk och halsont. Alldeles lagomt till helgen och semestern :( Men sånt brukar inte besvära mig så mycket ändå så jag ska nog kunna ha kul ändå ;)


Ska knarka treo och mucoangin nu så ska jag nog ta mig igenom eftermiddagen på jobbet. 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards