Alla inlägg under juli 2009

Av Elin - 22 juli 2009 23:54

Idag åkte vi till ett ställe som hette snäck, där var det så varmt så jag tog mig ett dopp i det kalla havet tillochmed :)

Sen ikväll tänkte jag och bror gå ut på gutekällaren där emd spelade men eftersom de är 20 årsgräns där och bror är under 20 så vart vi kvar här hemma i lägenheten istället..


Bilder från dagen





Av Elin - 21 juli 2009 23:18

Idag igen blåste det storm här på gotland men vi åkte till tofta strand och la oss bakom en sanddyna där det läade lite.

Fick lite färg på mig idag också och jag får ju äntligen sola min mage igen eftersom det nu gått ett år sen operationen :) Ärren kan bli fula om man solar dom för tidigt och det ville jag ju inte riskera.


Bror, sis och jag på stranden.




Av Elin - 20 juli 2009 23:59

Dagen började med att vi åkte till blå lagunen. Höll på att blåsa bort där och kallt vart det så vi hittade ett annat ställe vid havet där vi satte oss. Sen ikväll tog vi oss en promenad innanför murarna :)


Lite bilder från dagen



Av Elin - 20 juli 2009 09:46

Godmorgon!

Har precis ätit frukost och nu ska vi åka iväg till blå lagunen. Ligga i solen och bada i det turkosa vattnet :)




Av Elin - 19 juli 2009 21:15

Nu är jag lite blöt, drog ut mamma och pappa på en promenad i blåsten och regnet. Behövde lite frisk luft och ville se lite av innerstaden. Lägenheten vi bor i ligger ju precis utanför murarna :) Skulle aldrig tacka nej till den här lägenheten, nån som kanske kan köpa den åt mig? ;) Herregud vilken lyxig säger jag bara! Jag vill haaa!




Av Elin - 19 juli 2009 15:19

Igår spenderade vi i familjen hela dagen ute på muskö hos björns föräldrars landställe, hur mysigt som helst! :) Vi vart bjuden på både lunch och middag. Åkte båt, solade och badade. Tog mitt första dopp för i år i havet och det var inte alls så kallt.

Det värsta där ute är att det finns så mycket fästingar som jag är livrädd för, ryser då jag ser dom. Försökte inte gå allt för mycket i gräset för jag ville absolut inte ha nån på mig för då skulle jag få panik. När vi kom fram hit till gotland inatt kollade jag på mina ben och tror ni inte på fan att det sitter en där, skriker så jag väckte nog hela lägenhetshuset. Syster fick ta bort den medans jag kollade bort..


Här är lite bilder från igår




Av Elin - 19 juli 2009 14:40

Nu har vi kommit fram till gotland, kom men båten vid halv tre inatt. Sis och jag tänkte ta en sväng ut nu och kolla läget men så börjar det spöregna och åska, så vi väntar nog en stund.


Då kan jag slänga upp lite bilder sen igår medans vi väntar på att det slutar regna.

Av Elin - 17 juli 2009 02:44

Duktigt nu är jag klar! Diskat undan, duschat och målat naglarna men nu var det ju de där med att väckaren ringer om två timmar!? Tur för mig att jag slipper köra och kan sova hela resan :)


Godnatt eller kanske godmorgon snart!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards