Alla inlägg under april 2009

Av Elin - 18 april 2009 01:14

Så nu har jag nästan gjort allt på min att-göra-lista ikväll, fick stryka vissa saker eftersom jag inte hinner men dom kan jag ju göra i fjällen. Allt är nedpackat förutom tjoffsan som jag packar ner imorgonbitti. Hon ska få bo hos Suzanne när jag är i fjällen och busa med zukarella hela dagarna :) 


Så nu kanske man ska hoppa i säng, känns inte som nån mening att sova då jag ska upp om några timmar igen. Klockan sex rullar vi mot bruksvallarna, så jag måste nog kliva upp fem för att hinna åka och lämna tjoffsan innan.


Av Elin - 17 april 2009 15:45

Nu har jag semester! Imorgon åker vi till fjällerna, bruksvallarna :)

Kommer kännas tomt då jag är häst och kattfri en hel vecka medans vi är där.


Idag har det varit rätt lugnt på förskolan. Lite barn och många gick hem tidigt, så jag fick också gå hem tidigare :)

Sitter hemma hos mamma och pappa nu, tänkte äta middag här innan jag åker hem och tar tag i städningen, tvättningen och packningen.


En liten tupplur vore inte fel nu, trött efter denna vecka då jag jobbat så mycket.


Av Elin - 16 april 2009 23:40

Dagen har varit väldigt lång men nu ska jag göra slut på den och lägga mig och sova. Ska ju upp halv sex imorgonbitti med, tredje dagen i rad nu. Märks att man inte är van att kliva upp så tidigt, man lägger sig ju inte tidigare på kvällen för det.



Av Elin - 16 april 2009 06:52

Det snöar ute, jag som trodde våren var här.. Gick segt att kliva upp ur den varma sängen men nu är jag uppe och klar för att åka iväg och jobba.


Ha en trevlig torsdag!


Av Elin - 15 april 2009 23:31

Kom nästan precis hem från stallet, vart sent ikväll då jag inte hann mocka innan hoppträningen. Sen hade jag lovat AK att mocka till tindra också då hon jobbade ett långpass över hela dagen och natten.

Piggan var jättefin idag på träningen, hoppade vattenmatta gjorde hon med men lite farligt var det allt :P


Nu ska jag slänga i mig nått innan jag ska slänga mig i sängen. Väckarn ringer halv sex imorgonbitti med. Kommer bli en låång dag då jag börjar halv åtta på förskolan och slutar halv nio på kvällen på kvantum. Sen måste jag ju hinna med piggan också så det får bli efter jobben, sådär på kvälls/nattkvisten nångång.




Av Elin - 14 april 2009 23:29

Färsk ananas måste vara det godaste som finns. Men man kanske inte ska äta upp en hel själv, det svider som bara den runt munnen och på tungan nu.


Jag är as trött, dubbeljobbat idag. Först på kvantum till två, sen direkt till förskolan och stängde där. Samma sak imorgon fast då börjar jag ännu tidigare..

Man blir så glad då man kommer in genom grindarna på utegården och barnen skriker HEJ ELIN. Även fast jag inte jobbat där på nån månad så känner dom igen mig, det gör en så glad :)





...

Av Elin - 13 april 2009 23:00

Nu tänker jag gå lägga mig och där tänker jag ligga kvar flera år som det känns just nu.. Jag är inte perfekt så det är nog bäst att ligga där och fundera några år på hur jag ska göra som för att bli perfekt..



Av Elin - 9 april 2009 18:39

Lägenheten stod kvar där den skulle och tjoffsan hade inte stökat ner nått när jag kom hem men jag ser allt att hon varit och torterat mitt påskris :P


Nu luktar det liljekonvalj här :) Har städat och vad hittade jag bakom min resväska under sängen, jo min toffel som varit spårlöst borta flera dagar. Letade jag så dåligt förut.


Nu ska jag till stallet och skritta piggan en tur i de här skit vädret, kanske man möter nån påskkärring :P


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards