Alla inlägg den 18 april 2009

Av Elin - 18 april 2009 22:15

Vid två idag kom vi fram till bruksvallarna. Solen sken så vi satt ute och solade :) Nu får vi hoppas på att det blir sånt fint väder hela veckan. Ikväll har vi ätit gokaka och nu myser vi framför filmen som går på fyran.


Jag är faktiskt lite rastlös, brukar inte ha så här lite att göra. Ingen piggan att åka till och ingen tjoffsan som vill ha uppmärksamhet. Men tjoffsan har det så bra hos zukarella, en kompis att busa med hela veckan är ju inte helt fel tycker hon :)


Nä nu börjar filmen igen.


Av Elin - 18 april 2009 01:14

Så nu har jag nästan gjort allt på min att-göra-lista ikväll, fick stryka vissa saker eftersom jag inte hinner men dom kan jag ju göra i fjällen. Allt är nedpackat förutom tjoffsan som jag packar ner imorgonbitti. Hon ska få bo hos Suzanne när jag är i fjällen och busa med zukarella hela dagarna :) 


Så nu kanske man ska hoppa i säng, känns inte som nån mening att sova då jag ska upp om några timmar igen. Klockan sex rullar vi mot bruksvallarna, så jag måste nog kliva upp fem för att hinna åka och lämna tjoffsan innan.


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards