Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Elin - 23 augusti 2008 23:16

Sitter här och ska snart hoppa i säng. Jobb imorgonbitti.

Idag har det bara varit hästar, åkte ner och kollade på när moster red briara för sussi och sen efter det åkte jag till piggan och mockade hästbajs. Sen nu ikväll åkte jag till stallet igen och släppte in alla djuren.


Förresten det var ju nu sex veckor sen jag var in på vårdcentralen och dom hade fortfarande inte hört av sig angånde mina prover som jag tog där innan jag las in på sjukhuset. Så jag tog mig i kragen och ringde dit, vet ni va jag får till svar varför dom inte har hört av sig?

För att dom inte tyckte det var akut så dom hade lagt det i sin "hög" med papper och inte hunnit gått igenom den. Just det, inte AKUT! Nänä bara därför jag fick läggas in på sjukhus i åtta dagar och operera bort gallan..

Och sen var det ju inget fel på mina prover heller sa dom på vårdcentralen, nähä det var ju just därför att dom var så HÖGA att dom inte kunde operera direkt på sjukhuset!

Jag säger det än en gång, vårdcentraler kan dom! :S


Nä nu väntar sängen..

Godnatt!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards