Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Elin - 16 augusti 2008 23:09

Då var denna lördag slut och imorgon är det söndag igen! Tycker veckorna går så fort så jag hänger inte riktigt med, det var ju nyss juni och nu är det helt plötsligt augusti :S

Snart är det höst och snart måste man skrapa is på bilrutorna. Usch va tiden går snabbt, föör snabbt!


Igår åkte jag, mamma, mormor å morfar ner till sundsvall och gick på selångers marknad. Hann ju in en sväng på hööks också och där spenderade man som vanligt en massa pengar. Biltema och hööks var det enda jag hann springa på i birsta :P

Idag har jag jobbat eftermiddag så jag slutade halv nio ikväll och efter det har jag bara grejat på här hemma. Var en sväng till piggan innan jag började jobba, borstade henne å så :)


Nu ska jag sluta skriva i sömnen och istället gå och lägga mig i sängen. Jobb imorgonbitti, 9.oo ska jag sitta och se glad ut i kassan, de ni på en söndagmorgon! ;)


Godnajt!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards