Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Elin - 22 juni 2009 23:58

Jag och Tindra tog oss en mysig tur i kvällsolen efter jag hade slutat jobba :) Efter lite tjaffs var det jag som bestämde och jag fick tillochmed henne i galopp, blev nästan lite kär i henne när hon hade insett att det är jag som bestämmer och inte hon.

Det är en bestämd dam det där som kräver av ryttaren men visar man att det är inte hon som bestämmer så lyssnar hon ju och gör som hon ska, tro hon är lite ouppfostrad allt. Men så länge jag sitter på henne så gör hon inte som hon vill iallafall!




Av Elin - 22 juni 2009 10:08

Nu är det måndag igen och en ny vecka och det bästa av allt är att solen skiner :)

Förra veckan var det mycket som hände, veckan började med att dom ringde från ica maxi (jag har alltså sökt ett jobb i sthlm på en ica maxi som ska öppnas i augusti på kungsholmen) och jag fick jobbet! :D Så i slutet på juli blir man stockholmare. Så nu är det mycket som ska fixas och göras. 

Midsommar började vi på midnattstravet, en mysig kväll med sis, bror, elin och suz :) Midsommarafton jobbade jag och sen kom gustav så vi åkte ut till sommarstugan, lekade och hade det mys! :) Midsommardagen jobbade jag också sen åkte vi hem till mamma och pappa på middag där norbergs också va, en trevlig kväll som alltid med dom :)


Sen har jag även börjat rida tindra lite, ak´s islandshäst. En bestämd dam det dära men än så länge kommer vi överens. Perfekt nu när piggan ändå vilar och jag behöver nån att rida :)


Nu ska jag gå ut i solen och pressa lite, min hud skriker efter sol. Skulle igentligen rida tindra nu på morgonen men det tar jag ikväll efter jobbet istället. Då är det lite svalare också.


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards