Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 22 december 2009 14:32

Det är så fint ute nu, -7 grader och vitt överallt.

Har inte fått mycket gjort idag, har inte speciellt mycket att göra heller. Det jag måste göra tar jag tag i imorgon innan jag börjar jobba. Måste packa och tvätta inför hemresan men har inte tvättid förrän imorgon så då packar jag då också.


Nu ska jag göra nån mat innan jobb väntar.

Av Elin - 21 december 2009 23:34

Såg nyss programmet välkommen hem - en sång för hemlösa. EMD som ville göra nått för hemlösa.

Vilka killar, jag blev helt rörd!



Dom var ju och uppträde hos oss på jobbet i onsdags så då hörde jag denna låten live också, så jäkla bra dom är!


Av Elin - 20 december 2009 22:17

  Idag har jag inte gjort mycket, slagit in lite julklappar och så. Haft massa ljus tända hela dagen, går mycket stearinljus hos mig vintertid. Ensamt och tråkigt utan tjoffsan är det också men inte länge kvar till julafton nu :)

Av Elin - 20 december 2009 11:49

  Det verkar aldrig vilja sluta snöa här.

Av Elin - 20 december 2009 11:09

  Tog fram och klädde julgranen i torsdags. Jag åker ju hem över jul så jag tog fram den lite tidigare så jag hinner se den lite innan jag åker.

Av Elin - 19 december 2009 23:30

Idag har jag varit och köpt dom sista julklapparna, blev en sväng på drottninggatan och plattan. Sen gjorde suz gomiddag här hemma och efterrätt med, mums. Gick fortare och bättre att äta idag än igår :P


Nu myser vi med en film, ha en fortsatt trevlig lördag!


    



Av Elin - 17 december 2009 23:45

Efter jobbet igår åkte jag till kungsträdgården där elin och suz väntade på fridays. Satt där några timmar innan vi + calle och nadia trotsade snöstormen och fortsatte mot 54 på söder. Inte ofta man går ut i jeans leggings och stickad tröja men det vart en riktigt trevlig kväll :)


     

     

Av Elin - 16 december 2009 12:09

Det är så tomt här! Haft pappa, mamma och mormor på besök några dagar och nu när dom åkt är det så tomt, ännu mer ensamt är det då tjoffsan inte är här heller. Tjoffsan åkte hem till norrland i söndags eftersom jag ska åka buss hem och djur får inte åka buss. Måste åka buss då jag jobbar till 21 dagen före julafton så min buss rullar från sthlm strax efter 21, kul att vara hemma runt halv fyra på julaftonsmorgon. Men jag får väl helt enkelt sova på bussen så jag är pigg på julafton.


 


Igår hade mk starpower på berns och jag säger bara det att jag är taggad till tusen nu, jag ska också bli ekonomiskt oberoende ;) Så nu är det bara att tuta och köra om jag ska nå mina mål!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards