Alla inlägg den 22 november 2009

Av Elin - 22 november 2009 23:45

  Tjoffsan är verkligen en snäll katt. Hon får vara med på det mesta och trivs med allt. Vi har flyttat runt sen mitten av juli, åkt massa bil, tunnelbana, tåg, ja allt och hon säger inte ett ljud. Senast nu i helgen har hon åkt 50 mil med tåg hem till mamma och pappa, alltså suttit instängd i sin väska över 6 timmar, varit ute hela helgen, tillbaka i sin väska igen i 6 timmar och åkt 50 mil till tillbaka hit till sthlm. Jag hörde inte ett endaste mjao ikväll då vi reste tillbaka hit ner, hon låg i sin väska och kurrade hela vägen :)


Det är bra med en sån här katt då man vill ha med sin bebis överallt. Ja för tjoffsan är verkligen som min bebis. Bortskämd kisse som har en egen del av lägenheten med sina saker tillochmed, dyra matskålar och dyr mat.


Ni som känner mig vet att jag inte skulle klara mig utan tjoffsan!

Av Elin - 22 november 2009 11:49

 

Har pussat ihjäl piggan idag, så mycket att det räcker ända tills jul då jag kommer hem igen :)

Var i stallet redan klockan åtta imorse så vid tio hade jag mockat tre boxar och varit ut med piggan på en tur. Så mysigt att stå och mocka samtidigt som man lyssnar på radion så här en söndagmorgon.


Nu ska jag börja fixa inför klassen som jag har 12.30

?

Av Elin - 22 november 2009 00:21

Borde egentligen ligga i sängen nu för min väckare ringer halv sju, ska vara i stallet vid halv åtta. Hinner inte rida annars för klockan halv ett har jag klass och då ska jag ha hunnit duscha och allt också för sen vid fyra åker jag ner mot huvudstaden igen.


Har så blandade känslor just nu..

Bortskämd har man blivit också av att få haft sis nere hos mig över två veckor, nu blir jag ensam igen. För första gången på riktigt där nere också eftersom nu bor jag helt ensam eller jag har ju tjoffsan. Tomt, men snart kommer pappa ner och sen mamma och mormor.


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards