Alla inlägg den 2 december 2007

Av Elin - 2 december 2007 01:42

Förra helgen: Var det jobb och utgång på glajjan som gällde. I sista sekund så räddade Mona mig ifrån att sitta hemma på lördagskvällen. Mona, hon är en räddare i nöden hon! :D

Måndag: Jobb på kvantum som vanligt.

Tisdag: Först jobb på förskolan i bjärtrå med dom söta barnen några timmar :) och sen vid två var det jobb på kvantum som väntade.

Onsdag: Tog ledigt ifrån jobbet eftersom jag behövde göra nationella provet i engelskan på komvux. Å de gick inte allt för bra, svårt var det :/

Torsdag: Jobb igen och sen åkte jag ner på dollar för att inhandla lite julgrejjor som jag missat att handla. Sen strök jag gardiner hela kvällen och satte upp dom. Riktigt najs blev det i läggan  =)

Fredag: Jobb ännu en gång denna vecka . Sen fortsatte jag med julpyntningen =) Så mysigt med jul.

Idag: Varit å shoppat i Sundsvall och Birsta heela dagen låång! Blev lite kläder från gina tricot, älskade affär! En julklapp till lillasyster, lite mer julsaker och små kraffs. Köpte ännu ett nytt nagellack, ett rött, tänkte de passar ju nu till julen och sen så köpte jag nageldekorationer som jag ska försöka hä på lite snyggt om det går.

De måste vara nå fel på mig idag. Har varit sugen hela dagen och hela veckan dessutom, på en utgång ikväll men när vi kom hem från Sundsvall vid åtta så kände jag att jag inte alls orkade röra mig mot glajjan. (var ju kinky night där ikväll så hade varit roligt å sett hur kramforsborna hade klätt sig som :P) Måste ha varit shoppingen som gjorde mig så trött och slut! Annars på lördagar vill jag ju ALLTID gå ut och dansa lite, går jag inte ut en lördag så beror det oftast på att jag inte hittar nån att gå ut med, men idag var det verkligen ett undantag som gjorde att jag inte gick ut :P Har ju inte suttit hemma en lördag på elva veckor så det kanske var dags för en hemmakväll :P Men man ska passa på att gå ut å ha kul nu medans man är ung och kan, för sitta hemma på en lördagkväll kommer man ändå att göra senare i livet då man har familj, så varför inte ta chansen då man kan? Tare lugnt kan man göra i graven!

Så ikväll har jag och tjoffsan myst med lite ljus och popcorn. Tjoffsan var så kelsjuk när jag kom hem från sundsvall. Inte konstigt då hon hade då varit ensam hela dagen, typ tolv timmar eftersom Mattias jobbade idag också. Men lägenheten stod iallafall där den skulle och var inte flyttad eller riven så hon hade ju varit duktig och skötts sig iaf.

Nu är jag trööttt!! Tror även det finns en till som är trött som ligger och snarkar. Mattias den skiten la sig i sängen vid typ tio och skippade därmed fest ikväll (då måste han verkligen ha varit dötrött!!). Jag tror inte det är sant (!) men de är det eftersom han ligger å snarkar i sängen :P

Nu blire krama kudden och bädda ner tjoffsan.

Sov gott!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards