Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Elin - 2 oktober 2007 19:16

Idag har jag hunnit med massor av saker! Först imorse vid halv nio åkte jag till glasmästaren för att dom skulle byta min framruta på bilen, sen vid halv ett var den klar. Ah va man ser bra ut genom den nu. Inte ett stenskott eller nå småprickar alls, man tror knappt det är nån ruta där, hehe. 
Sen åkte jag in på stan och gjorde sakerna jag skulle göra där och efter det på kramm å fixade en biljett tills på lördag då de blir PARTY! ;D Bäst att ha fixat en biljett redan om de skulle ta lång tid för en att gå in på stan, haha ;)
Sen blev det en sväng till mormor & morfar och hämtade några grejor och såklart hälsa på sötnosarna frasse & sigge =) Sen körde jag upp till bil besiktningen för att dom skulle se att jag fixat mig en ny ruta, så nu är besiktningen bortgjord för i år iallfall :)
Sen tog jag mig en sväng ner på kvantum för att köpa lite saker som mamma skulle ha. Sen när jag kom hem till Lugnvik var det nästan bara att ta på sig kläderna igen för att åka och jobba på strinnemyrans förskola =)

Det var min dag det och imorgon blir det jobb igen på kvantum.

hejhej.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Lite.
 Vet vem du är.
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggar jag läser:


Ovido - Quiz & Flashcards